A „Hunnia Játék” története

Cégünk családi vállalkozásban működik. Azzal a szándékkal indultunk el, hogy gyermekeink ne csak a nyugati világot ismerjék és szeresség meg, hanem őseink kultúráját, történelmét, szokásait és hazánk természeti kincseit, amire joggal büszkék lehetünk.

A Hunnia Játék Kft 2008-ban alakult, mely magyar szellemű társasjátékok és nemzeti ornamentikákkal ellátott pólók készítésével és forgalmazásával foglalkozik.

Minőségi termékek terjesztésével szeretnénk felébreszteni, erősíteni az emberekben a haza iránti szeretet és felelősség érzését. Játékainkat azoknak ajánljuk, akik nemcsak szórakozási lehetőséget keresnek, hanem tanulni is szeretnének általa.

Idézzük fel őseink emlékét, kik ha kellett, életük és vérük árán oltalmazták a hont, hogy ma nekünk legyen földünk, házunk, hazánk.

Tetteik példaként álljon előttünk!

Hunnia játékok

Őseink nyomában:

  • Ha szeret rajzolni, beszélni, mutogatni, érdekli a magyar történelem, természettudomány és művészet világa, akkor számíthat arra, hogy egy mulatságos, ismereteit bővítő játékban lesz része.
  • Egy titkos katonai küldetés végrehajtása közben, 6-7 lexikon és szakirányú könyv tartalmát tanítjuk meg játékos formában.
  • A pótkérdés kártyacsomag az általános iskolában tanított tananyagra épül, és ez lehetővé teszi azt, hogy a játék 10 éves kortól játszható legyen.

Hét próba a Csillagösvényen:

  • A játék folyamán megismerkedhetünk a magyar nemzet bátor hazafiaival, eredményesen küzdő sportolóival,  alkotó gondolkozású feltalálóival és felfedezőivel, a lelkünket megszépítő művészeinkkel, a szemet gyönyörködtető épületekkel, a gyógyító erejű növényeinkkel és nem utolsó sorban őshonos állatainkkal.
  •  

Hunivity:

  • Ebben a játékban biztos nem alszol el. Felpörget, aktivizál és közben fejleszti a megfigyelőképességet, a szem-kéz koordinációt, a szókincset és nem utolsó sorban gondolkozásra serkent.
  • Ez a játék felkészít arra, hogy a felvételin az akadályokat könnyebben vedd. Ajánljuk írásbeli felvételire készülő gyerekeknek és azoknak, akik nem szeretnék elfelejteni a közmondásokban rejlő bölcsességet, igazságot.

Őseink írása:

  • A párosító jellegű játékban, szórakoztató formában ismerheti meg, és könnyedén sajátíthatja el őseink titokzatos, beszédes jeleit, a rovásírást és a ma is használatos magyar ABC betűit.
  • Magyarországon megtalálható állatokat, növényeket és tárgyakat jelenítettünk meg a kártyákon.
  • Tanuljuk meg, és ne engedjük, hogy a rovásírás, mely őseink egyik gyöngyszeme volt, elfelejtett írásunk legyen, és a múlt homályában vesszen el!

Bringára fel!:

  • A bringaverseny a történelmi Nagy-Magyarország vármegyéin keresztül halad, ahol különféle akadályokat kell leküzdeni. De a figyelmed nem lankadhat, mert elfogyhat a vized és a szendvicsed, és könnyen bajba kerülhetsz.
  • Jól kell taktikáznod, mert megelőzhetnek. Bátorságra, merészségre van szűkséged, hogy elsőnek teljesítsd a futamot.

Rejtélyes betűk:

  • Több játéktáblán, 12 féle betűjáték játszható.
  • A Betűvilág, a Beszédes jelek, az Agytekerő, a Nyelvelő, a Titkok titka, a Szókirakó és a Szócsata betű illetve szójáték, minden korosztály számára élvezetes játékélményt nyújt.
  • Latin betűket és rovás jeleket tartalmaz.
  • A társas segítségével a székely-magyar rovás játszva elsajátítható.

Kapj el, ha tudsz/ Betyár világ:

  • A betyárok világába kalauzoljuk el a játékosokat. A betyárnak menekülés közben kincset kell gyűjteni, és a szegények között szétosztani.  Ebben segítségére van a kovács és a juhász. A császár és segítői, a földesúr és a pandúr üldözik őket. A betyár és segítői  párbajban védhetik meg életüket. A játékosokat szekerek és lovak segítik az előre haladásban.
  • Stratégiai, kooperatív társasjáték, egy kis szerencsével megfűszerezve.

Észpörgető:

  • Gyerekkorunk kedvelt játéka, újdonságokkal, ötletekkel tarkítva.
  • Szókincs és koncentrációfejlesztésre, ismeretek bővítésére, és vizsgadrukk helyzetben való helytállásra kiválóan alkalmas.
  • A méltán népszerű „Ország, Város, Fiú. Lány…” játék egyszerű, mégis taktikus szabályai és „Észpörgető” gondolkozása remek szórakozást nyújt kezdő és gyakorlott játékosoknak egyaránt.

Magyar kártya:

  • A magyar kártya négy színének segítségével, Atilla korától a kuruc korszakig jelenítettük meg híres őseinket, akikre büszkék lehetünk, mert tetteikkel kivívták népünk örök elismerését.
  • A játék során ismertessük meg őket gyermekeinkkel és legyünk büszkék rájuk.

Trianon 100:

  • A társasjátékot  Trianon 100. évfordulójára adtuk ki.
  • A játékosok egy időutazás során az 1920-as években találják magukat, ahol a Magyar Királyság vármegyéit ismerhetik meg, és ráébredhetnek arra, hogy ez a békediktátum mennyire jogtalan és igazságtalan volt.
  • A játék során kapott tudáson túl, kedvet szeretnénk ébreszteni Nagy-Magyarországon történő kiránduláshoz is.

30 és 60 db Hunnia kirakó ( puzzle ):

  • Kirakható képméret: 210 x 250 mm, 210 x 308 mm. Kirakó nevei: Emese, Angyalkás címer, Csodaszarvas ( 30 db ) Hét vezér, Országház( 60 db )